tisdag 13 maj 2014

Inför utställningsbygget

Allting börjar samlas upp i min lägenhet. Det som ska packas upp och ramas in på Bildarkivet om en dryg vecka. Min vapendragare Birger var över igår och inspekterade den teknik som införskaffats och tog den med hem till sig för att klura ut den optimala lösningen på plats. Han är bra på sånt Birger. Det enda jag känner mig lite osäker på är tapetseringen av fototapeten jag beställt. Den kom igår, komplett med en påse tapetklister och 5 otroligt coola våder föreställandes Sex Pistols 1977 på Zebra i skala 1:1. Om någon härinne känner sig hågad och vet med sig att han/hon/hen är en hejare på att tapetsera får ni gärna kontakta mig innan den 24:e maj :). En fin present utlovas för besväret.


Min lägenhet just nu...Ett av rummen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar